19 Şubat 2013 Salı

ojeleşme etkinliğinden gelen hediyelerim

Bundan çook zaman önce bakimliolmakasktir'ın düzenlemiş olduğu ojeleşme etkinliğine katılmıştım. Ve cici mi cici Elif Nur ile eşleştik. Bazı problemler yaşadık ikimizde ve daima konuşarak ve anlaşarak etkinliğimizin tarihini ileri sarkıttık. Ve  sonunda ojeleştik.. Elif Nur harika bi paket hazırlamış benim için. Herşeyi ayrıntısıyla okuyarak blogumu inceleyerek seçmiş. İnanın beni çok mutlu etti. Düşünülmeyi çok seven bi insanım. Bunu defalarca söylüyorum ve bu benim için çok önemli bişey. Öncelikle göndermiş olduğu nota bayıldım. Çok samimi içten sanki konuşurmuş gibi. Sonrasında tabi ki çikolatalara saldırdım. Yok yok abartmıyorum direk saldırdım. :) Özellikle "karam" şahane bişey. Ben daha önce bunu nasıl denemedim diye kendime çok kızdım. Ayrıca o kadar ince ki benim kahve sevgimi öğrenince kahvede koymuş pakete. Veee geçelim ojelerime. Ayy çok pardon Elif Nur'un deyimiyle oceciklere :)
Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Ama favorim Alix Avien muz sarısı oldu..



Bu güzel hediyeleri için Elif Nur'a çok teşekkür ediyorum. :) Onu tanıdığıma çok sevindim..
Ayrıca etkinliği düzenleyen blogger arkadaşıma da çok teşekkürler.
Başka etkinliklerde görüşmek dileğiyle byy :D

4 yorum:

  1. Beğenmene çoooooook sevindim iyi günlerde kullan tekrar tekrar :))

    YanıtlaSil
  2. hepsini çok beğendim.. canım çok sağol tekrardan :)

    YanıtlaSil
  3. ben teşekkür ederim etkinliğime katıldığınız içni :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bi etkinlikti.. Kısa zamanda tekrarlarız umarım :)

    YanıtlaSil