7 Şubat 2013 Perşembe

kırmızı ruj..

Kırmızı ruj vazgeçilmezdir kadınlar için. hiç olmassa ben kendi adıma konuşıyım sık sürmesem de gördüğüm kırmızı rujları almadan edemiyorum. Benim olsun istiyorum. Şimdi sevdiğim beğendiğim bi kaç kırmızı ruj ile ilgili bi post hazırlamak istedim.. Hazır sevgililer günü de kapıdayken :)
Mac Ruby Woo
Benim en sevdiğim ruj diyebilirim. Zaten Mac rujlarına bayılıyorum. Dokuları kalıcılıkları şahane.. Bu mat dokulu bi ruj mavi alt tonlu. Çok koyu bi kırmızı da değil şimdiye kadar yakışmayan kimseyi görmedim desem yeridir. Ruj kendi başına bi kozmetik harikası. Yalnız bi dipnot: dudağı kuru olan bayanlar uygulamadan bi 10 dk önce nemlendirme yaparlarsa daha iyi bi sonuç alacaklardır..




Mac Russian Red
Yine bi Mac ruju :) Ama çok güzeller ben napıyım.. Buda biraz daha açık tonlu bi kırmızı açıkçası beni tatmin eden bi rengi var. Dokusu yumuşacık. Buda mat serisinden. Nedense bu daha yumuşak bi his veriyor dudaklara herhangi bi kurutma yaşamadım.



Sephora R04
Bazı kişiler de çok açık durmasına rağmen kimisinde de gayet koyu duruyor. Bu biraz garibime gitse de sevdiğim kırmızılardan biri. Hatta küçük sırlarda ki Ayşegül karakterinin bu ruju kullanmasıyla da ülkemizde pek bi ünlü olmuştu geçen senelerde.Mat dokunuşlu bi ruj kendisi ama kurutma yapmıyor.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder