31 Mayıs 2013 Cuma

Yazık..

Anlamak çok zor insanları. Nedenlerini bu nedenlerden çıkardıkları sonuçları. Ama ben artık pes ettim ve düşünmeyi bıraktım. Nasıl davranıyorsan bana öyle alırsın karşılığını.
Kimse melek değil. İnanmam. Akıllanıyorum sanırım. Üniversitede üçüncü yılım ve burada yaşanılanlar beni oldukça yıprattı. Gitgide daha sinirli bi yapıya sahip oluyorum. Birden farkına vardım ve kendime dur diyebildiğim için çok seviniyorum.
Yaptıkları pisliği gözümle gördükten sonra kimse bana beni düşündüğünü anlatmasın. Yok anacım bundan sonra yemem ben bu numaraları. Çok doldum. Ama taşmıycam. Bu sefer haksız duruma düşmiycem. Zaten verdiğim tepkilerle karşımdakine unutamıyacağı bi ders verdiğime inanıyorum. Ama benden bu kadar.
Demek ki neymiş.. Götü yere yakından sakın!  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder