13 Mart 2013 Çarşamba

Fındıklı kurabiye..

Evde can sıkıntısından kendimi yemek yapmaya verdim. Seviyorum lan ben yemekler yapmayı birilerine yedirmeyi beğenilmeyi..
Neyse kısa kestim ve sadede geldim..
Fındıklı kurabiye.. (orjinal tarif için tık tık )
100 gr margarin
4 yemek kaşığı pudra şekeri
1 yumurta
Birkaç damla vanilya aroması
Yarım paket k.tozu
Alabildiği kadar un




Yapılışı..
Bütün malzemeleri ekliyorum. Sadece yumurtanın akından birazını fındıkları yapıştırmak için kullandığım için onu ayırdım. Onun haricinde sert bi hamur elde edene kadar un ekleyerek yoğurdum. Kurabiyelere yuvarlak şekil vererek avucumla bastırdım  ve kalın bi disk şeklini aldı üst taraflarını önce yumurta akına sonrada fındığa buladım. Önceden ısıtılmış fırında 170 derecede üstleri hafif pembeleşinceye kadar pişirdim. Tatları şahane oldu.
Bu tarifi kesinlikle tavsiye ediyorum.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder