23 Mart 2013 Cumartesi

eyeliner..

Ah ah makyaj yapmaktan hiç bıkıcak mıyım acaba diye düşünmeden alamıyorum kendimi. Şimdilerde en büyük hastalığım rahat eyeliner sürebilmek. Yok kardeşim süremiyorum. Bi göz 10 dk diğer göz 10 dk'mı alıyor.. Vakit kaybı da hiç bana göre bişi değil. Benim günlük makyajım maksimum 10 dk'da bitmeli!
Bugün ufak çaplı bi araştırma yaptım nasıl sürülür diye tekniklerini bulmaya çalıştım. 
Bunlarda sevdiğim görseller..










Artık biraz daha kolay sürüyorum. Umarım en kısa zamanda istediğim hıza ulaşırım :)) Ne de mühim bi konu ama dimi :D

2 yorum:

  1. bence çok güzel bir post olmuş,hatta daha fazla görsel ekleseydin keşke :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.. Şimdilik beğendiklerim bunlar ama tavsiyen için teşekkürler :))

    YanıtlaSil