29 Ocak 2013 Salı

a moment to remember



Keşke önce bu filmi izlemiş olsaydım "evim sensin"i izlemeden. Şuan için Özcan Deniz'in filminin nedense daha bi kopya olduğunu düşünüyorum. Sahneler birebir diyebilirim. Kopya demeyi sevmesem de üzgünüm ama bana bunu ifade etti.
Gelelim bu filmin yorumuna.. Romantik ve biraz da komedi bana göre.. Ben çok sevdim :) Filmde kendi hayatımdan çokça parça buldum bana filmi sevdiren en büyük özellik buydu.. Kısacası bu filmi:
Tavsiye eder miyim? -Kesinlikle..

3 yorum:

  1. Seni mimledim yapmak istersen uğraman yeterli :)
    http://oceciklerim.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-odulu-mim.html

    YanıtlaSil
  2. Evim Sensin'in bu filmden uyarlandığını (!) duyar duymaz hemen onu izlemek yerine bunu izledim.Çok da doğru yaptığımı düşünüyorum.Benzerler asla orjinalleri gibi olamaz...Çok güzel bir aşk filmiydi.Hem trajik hem de zaman zaman komik :)

    Bana da beklerim :*
    http://obenimdunyammm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Keşke bende öyle yapmış olsaydım.. Gerçekten çok güzel bi film.
    Hemen ziyaretine geliyorum.. :)

    YanıtlaSil