15 Ekim 2012 Pazartesi

can dostum..

Tamam kabul ediyorum, biraz geç kaldım bu filmi izlemek için. Ama haklı sebeplerim var, yoğun bi dönemden geçtim ve yavaş yavaş sonuna geldim bu evrenin.. Son bi ayım kaldı, daha sonra bol bol kitap okuycam bol bol film izliycem ve kendime vakit ayırıcam..



Şimdi geliyim esas konuya, film bakmaya gittiğimde oradaki filmlerden çok anlayan arkadaş(!) bu filmi almam konusunda ısrar etti. Israrın nedenide bu filmi izleyen onca kişi ağlamış aslında sırf bu nedenle almazdım filmi sırf bu cümleden dolayı vazgeçebilirdim ama bi anda ağlamak için film alan grubun içinde buluverdim kendimi tuhaf bi şekilde.. Depresif anıma mı geldi naptı? Neyse pek bi uzattım :)
Filme gelecek olursam, şahane! Ben çok eğlenerek, moral bularak izledim bu filmi. Uzun zamandır böyle bi film izlememiştim, gerçekten çok sevdim filmi..
Tavsiye eder miyim?-Kesinlikle evet!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder